Predstavlja način prevežbavanja iskustva deteta/adolescenta i može da se koristi kod svih razvojnih poremećaja. RP se služi pokretom kao senzomotornom i psihomotornom aktivnošću, na način da se obnovi iskustvo koje dete ne razume ili nije dovoljno razvijeno. Pokret služi i za podsticanje psihosocijalnog razvoja pri tretmanu poremećaja, u rehabilitaciji usporenosti sazrevanja ili disharmoničnosti sazrevanja saznajnih funkcija. Osnovni zadatak RP je rukovanje osećanjima na njihovom putu od tela, kroz telo, preko pokreta ka spoljnom svetu. RP obnavljamo iskustva i bogatimo ih oslanjajući se na senzomotorno iskustvo. reorganizujemo životna iskustva deteta o sebi, prostoru, vremenu, drugima. Vežbe moraju odgovorati zrelosti struktura koje se angažuju i aktivnostima kojima je dete ovladalo.
U radu možemo primeniti vežbe opšte i specifične reedukacije psihomotorike, u zavisnosti od rezultata dobijenih defektološkom dijagnostikom.
Opšte vežbe su:
Specifične vežbe mogu biti: